piątek, 31 października 2014

Czo ja tu robię?

Zwykle jest tak, że lubię sobie siedzieć cicho. Przeglądać internety, obserwować ciekawe osobistości, a przy tym pozostawać w ukryciu. Czasami jednak mam silną potrzebę, wyjątkowo silną potrzebę, by dzielić się ze światem swoimi bazgrołami i błyskotliwymi spostrzeżeniami. Idealnym do tego miejscem był dla mnie dev, ale kiedy się z nim pokłóciłam, ruszyłam w internetowy świat w poszukiwaniu nowego przytulnego mieszkanka.
Próbowałam to tu, to tam, aż w końcu z podkulonym ogonem wróciłam na dA. To okazało się jednak wyjątkowo perfidne i zmieniło się nie do poznania. Dlatego znowu rozpoczęłam swoją tułaczkę i znowu jestem tutaj, HA!

Nieprzypadkowo bloga założyłam dzisiaj, bo w tym mrocznym dniu urodziny obchodzi chyba mój pierwszy poważny OC. Mogłabym go nawet przedstawić, ale nie mam świeżego rysunku, więc odłóżmy to może na później...
Mam jednak trochę innych bazgrołków, więc teraz czas na nie~!


Antosia kopnął taki oto zaszczyt, że został pierwszym oficjalnym szkicusiem tutaj. Jest postacią mej Ingusi, z którą sobie namiętnie erpimy między innymi właśnie Antoine i Finnem, ale Finna muszę dopiero naszkicować w jego właściwej menelskiej wersji. 


Wiem, że rysowanie buziek niewiele daje, ale to jest tak bardzo przyjemne. I znowu nie moje dziecko a Ingusi *buzibuzi*. Niepełka. Chłopiec. 


I więcej uroczych pyszczków! Na górze mój Selen, a na dole ponownie mój Miriell. Sel ma uszy podobne do Mira, ale nie umiem ich dobrze narysować z perspektywy, lol :I.

Niby mam coś jeszcze, ale zostawmy to na następny raz, bo nigdy nie wiadomo czy studia nagle o sobie boleśnie nie przypomną i to na nich, a nie na szukaniu sobie zajęcia, trzeba będzie się skupić, hyhy.

5 komentarzy:

  1. tak się zastanawiałam, co się z Toba dzieje :d jako że dA mnie odrzuciło to nawet nie wiedziałam, że tam sobie porabiasz :) ale fajnie znowu widzieć Twoje wpisy i rysunki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaaa, to miłe QuQ. Ano, byłam na dA, ale te zmiany mnie chyba przerosły. Zresztą blog to taka miła, dużo luźniejsza forma, więc mam nadzieję, że tym razem zostanę na dłużej 8D.

      Usuń
  2. Hej ho!
    OMJ, Jun nagrał dziwnej maniery... INGUSI, SZKICUSIE.... omj... płakałam jak czytałam. xDD A tag serio tu huuu....
    Tak mi milo, że moje chochliki kopnął taki zaszczyt! <333 I Antoś w tym brzydkim strojuu... Ma tyle ładniejszych, Juneczku....
    Brzmię jak jakich pasif-agresif troll...
    Wybacz, wiedz że się naprawdę wzruszyłam. <333
    *buzibuzi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *wyciąga chusteczkę i ściera łzy z ingusiowych policzków*
      Ach, bo nie wiem czy panuje cenzura imienna czy nie, a Inga brzmi zupełnie ŹLE.
      Antoś wygląda jakby chodził po wybiegu i lubię ten strój, więc cicho tam :I
      Hyhyhyhy >D

      Usuń
    2. Huuu... Inga to piękne imię. :I *foszeg*
      Hyhy, Antek to taki modniś, że omj. Zawsze wygląda jakby właśnie zszedł z wybiegu. Laska. xDD
      <33

      Usuń